Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 1 mars 2012 20:17

Shit va tiden går, det är fan lite läskig. Men va ska man göra liksom :P Tiden är till för att gå..
Idag har jag verkligen haft och göra.. Började dagen med en promenad med Ellen och Pripps, sen hem och äta frukost.. Sen har jag packar ihop lägenheten.. För i morgon flyttar vi till en större lägenhet, i morgon hämtar vi nya soffan och jag är så glad så jag skulle kunna hoppa jämfota och bara skrika =) Men jag är så trött så ögonen går i kors och kroppen värker.. Så jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag skulle nog verkligen kunna sitta och sova. men jag får allt hålla mig vaken nån timme till..

Ska hämta massa gerjer hos mamma i morgon med.. Usch...


Sorry men jag vet inte vad jag ska skriva mer, Hjärnan står helt still och jag orkar faktiskt inte sätta igång den just nu..


Hörs i morgon eller helgen. Puss  & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards