Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 mars 2012 20:13

Tjenare =) Hur har eran dag varit? =) Min har varit toppen =) Började dagen med en promenad med Ellen och Pripps, så vi utforskade Mjöbäck =) Så vi gick runt halva mjöbäck på ca en halv timme ;) hade gått fortare utan hund. Men lite sällskap är aldrig fel =)


Sen började jag plocka i ordning här hemma.. Har fortfarande inte kommit iordning då vi inte har fått satt fast bokhyllorna, så jag kan inte packa upp resten än så länge, men vi är inte hundra på hur vi ska ha det riktigt än så det är lite dumt att börja skruva och sen blir det inte bra och så blir det massa hål i väggarna.. Det vill vi inte ha..

Så vi ska möblera om så får vi se vad som blir bäst =)

Sitter just nu och kollar på familjen annorlunda.. Den ena gubben ska fria till sin tant och hittade en ring för BARA 16300, det som stör mig mest är att tv4 säkert har betalat 99,9% av kostnaden och kommer säkert stå för bröllopet bara dom gifter sig i tv.. Sånt stör mig som satan..

Men men, enligt mitt tycke så va inte ringen så fin.. Jag hade ju inte valt den ;) Men jag e lite kräsen oxå ;)


Nu ska jag göra mig en fruktsallad på blodapelsin och kiwi, för det är de jag äger =D
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards