Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 8 mars 2012 14:10

Sitter i soffan åter igen efter lite lunch och diskat och kollar på Snövit och de 7 dvärgarna =)
Sitter även och kollar runt lite på internet efter vissa filmer knappt går att få tag i typ som Djungelboken, Askungen, Lilla Sjöjungfrun och Peter Pan. Så hittade jag en sida där dom säljer dom filmerna och jag blev ÖVER lycklig. MEN grejen är då att dom kostar lite mer än ja resten. Säg att en Disney film som precis kommit ut IGEN, kostar 169 ca. Där kostar dom mellan 550-600 kr STYCK :O fattar om det är dyrt. Men så blir jag sån, fan jag vill ha dom. Men dom är verkligen inte värda så mkt pengar. Det roliga är att dom filmerna som är jättelätta att få tag på kostar inte mer än 150 max.. Sånt stör mig såå jävla mkt..

Man skulle skita pengar då hade man mått bra ;)

 


Snövit har jag köpt på gekås, men ser ni vilka jävla priser dom har???????? jag vill verkligen ha dessa filmerna! Det är fan nästan 2000 kr för 4 filmer. Priserna kommer från www.dvd-shoppen.com Helt galet !!
Ska in och kolla tradera om dom finns där kanske ;) Hoppas på tur :D

Av Alexandra Ekdal - 8 mars 2012 11:12

Hej hopp.. Sitter här i pyjamas och fleecetröja, och snorar som fan >< Okej, kanske inte så trevligt för er att veta det , men det gör jag.. Mår bättre idag än va jag gjorde igår kväll och tur är det, för så orkar jag inte må..

Idag blir det bara slapp i soffan och massa bra filmer =) Sitter just nu och kollar på Bröderna Lejonhjärta =)  Älskar Astrid Lindgrens filmer, man tröttnar ALDRIG!


Idag ska jag endast diska och vänta på hantverkan som ska komma hit och fixa lådorna i köket och kolla på kranen i badrummet som får för sig att läcka till och från. Jälva piss, så jag vågar verkligen inte använda tvättmaskinen så vi får vattenskada i badrummet   Det vill jag verkligen INTE ha.. Nog för att det hade varit nice med ett nytt fräscht badrum, men det är väl lite för mkt begärt   


Nu ska jag kolla på filmen.
Vi hörs sen =)
Puss & Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards