Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 11 mars 2012 20:56

God kväll gott folk. Haft en trevlig helg? Min har bestått av endast jobb.. Jobbade fram till tjugo i 6 igår och till fem i halv 6 idag.. Gött första helgen på 2½ månad och och har redan jobbat över drygt 1 timme :P Det är inte illa..

Så nu sitter jag och myser i soffan framför Cowboys and Aliens, tro mig det är inte jag som har valt filmen.. Man hör ju på namnet hur knepig den är.. OCh det ä verkligen ingenting för mig då jag varken gillar Alien filmer eller Cowboy filmer. Den enda Cowboy filmen som e bra e Australia med Nicole Kidman =) Den är bra :)

Va tyckte ni om vinnaren i Melodifestivalen?? Så jävla rätt åt Danny, jag och B satt bara och skratta i soffan när vi fick reda på att han blev 2 i år igen xD Moahahah. men han verkar vara en MYCKET omogen pojke om ni frågar mig. Det roliga va att han va såååååå självsäker det såg man .. Men icke. Man ska inte ta ut segern i förskott :P


Nu ska jag hämta jordgubbar och min mörka choklad sen ska jag sova.
Imorgon kommer mamma + alla syskon, morfar, Janet och min underbara kusin-gudson =D      


Ska bli mycket trevligt =) Så ska dom få se hur vi bor =)
Nu ska jag ta mig ut till köket :D Puss på er  

Ovido - Quiz & Flashcards