Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Alexandra Ekdal - 20 september 2011 21:19

Så då va kalas 1 / 2 avklarade..
Pappa ringde innan och sa att han va superförkyld, det hördes på honom oxå, och jag känner inte för att bli sjuk igen.. Detta året har bara varit pest och pina.. Har man inte varit förkyld så har jag haft ont i hand-fanskapet.. Så inte mycket har varit bra i år. Plus att jag inte har kört folkrace heller :(


Men tillbaka till saken. Så i morgon (min födelsedag =) så blir det till att jobba till 16, sen hem och inte göra mer än va jag vill göra :) Tänker inte göra nått som e tråkigt, som t.ex städa, diska, tvätta.. Måste ju har nått att göra i helgen ;)
Ska ju dock på bio på fredag iaf :) Vet inte riktigt va vi ska se bara.. Ofan, jag skulle ju handla på fredag, crap.. Hmmmmmmmmmmmmmmm.......... Nu blev det problem.. Fast det beror på vilken film vi ska se och när.. Så jag kanske hinner.. Måste verkligen betala grejerna då.. Annars lägger dom undan grejerna.. Jaja det löser sig, får väl se vad som händer..


Iaf..

Av min morbror, Janet och min morfar fick jag 300 kronor =)

Av Bobbys föräldrar fick jag 12 cafelatte skedar så nu får jag väl börja dricka cafelatte med ;) Och en kanin gjord av äkta kaninskin tydligen, bara för att jag ville ha en riktigt kanin men får inte för Bobby ;)


Nu sitter vi och kollar på House och Bobby pratar med Andreas och jag är helt slut.. Så snart ska jag borsta tänderna och sen ska jag krypa ner i sängen och bara mysa.. Och sen sova :)
Imorgon fyller man 21 och då e man "myndig" eller va det heter i USA ;) Kanske ska ta mig en sista minuten dit? ;)


Ne nu ska jag inte uppehålla er mer :)

Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards