Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Alexandra Ekdal - 7 september 2011 19:44

Så sjukt trött idag asså.. Och detta vädret gör då fan inte saken bättre..
Björkarna börjar gulna, det blåser och regnar.. Va fan kunde inte jag åtminstonde fått fylla år först??? Men nej tydligen inte.. Jävla piss väder..


Jaja. Idag har jag jobbat, varit en SJUKT seg dag på jobbet. Glad att jag e ledig i morgon.. I morgon ska här grejas lite hemma sen på eftermiddagen ska jag bort till Stefan och passa deras barn så Bobby förhoppningsvis får klart sin fr-bil till Skene som är på lördag. Tyvärr ska jag spendera min dag på Gekås Ullared AB.. Enda fram till klockan 20.00


Idag har jag även börjat på Kevin och Wilmas julklapp som kommer ta typ sjukt lång tid innan dom blir klara.. För det är massa som ska fixas och donas innan det är 100 klar.. Men det ska bli skojsigt :)


Harrejössös, hade helt glömt att skriva färdigt detta inlägg..

Men jag kan väl fortsätta på det ett tag till..

Sitter och drömmer mig bort till Grekland och försöker få in bilderna på fujidirekt, men jag får nog fan ta det i morgon för mitt tålamod håller inte nu känner jag, speciellt inte när dom viktigaste bilderna inte funkar.. Håller på att bli galen.. Så jag får la se om jag kan fixa det i morgon..


För nu ska jag snart stänga av och kolla på Mamma Mia tills min älskling kommer hem..

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards