Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2011 21:15

Det är ju fan att min JÄVLA hand jävel ska börja jävlas igen, har så grymt ont så jag tror jag exploderar.. Jävla PISS :O

Så det blir väl till att ringa till dom.. Så snart som möjligt.. Blir så jävla trött.. RUMPNISSE....


Och på tal om allt och inget så har jag köpt min första julklapp med ;) fast den e inte hemma än ;) utan jag har beställt den, så den kommer väl snart, men jag tänker inte avslöja vem den e till ;) För det finns risk att den personen läser här så det tänker jag då inte riskera ;)


Bilderna till K & W's julklapp har kommit oxå.. Dom blev bättre än jag hade tänkt mig..


Ne dags att dra. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2011 18:24

Sitter på kevins innebandy träning. Totalt livsfarligt att sitta fär jag sitter för har man otur får man en boll i huvudet.. Inte så bra kanske.. En unge missa precis ett klockrent mål.. Jaja småbarn.. Wilma springer runt spm en liten vild apa som aldrig har sett folk innan xD Sitter även och funderar på vilken film jag och bobby ska se på bio. Har hört att järgarna 2 ska vara bra men friends with benefits verkar rätt bra med.. Men vi får la se.. Lyssnar på mix megapol och det är nån fjolig pojke , Daniel Paris heter han tydligen.. Urk.. Dags att dra. Puss & kram

Av Alexandra Ekdal - 12 september 2011 09:58

Hej hej alla glada läsare.. Nu ligger jag i sängen och kollar efter lite bra låtar på spotify ;) funderar på att ta en promenad sen faktiskt.. Käka frukost och diska först sen ta en promenad.. Vädret verkar tillåta det idag.. Men jag vet inte.. Måste packa oxå för jag ska till varberg idag med.. Men tror jag ska ta och mösa mig upp ur sängen nu iallafall..Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards