Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Alexandra Ekdal - 9 september 2011 20:36

Nu e jag hemma helt själv.. Ska sova själv oxå :( Älsklingen åkte till sina föräldrar där han ska sova för han ska tävla i Skene i morgon.. Åh vad jag verkligen hade velat vara där :(
Det är fan nackdelen med att ha ett sånt jobb som jag har.. Man måste jobba helger :(


Tur att han kommer hem i morgon iaf.. Eller tydligen ska han till Stefan och dricka lite efter tävlingen.. Tur att jag tänker hämta hem honom hur sent det än blir (vilket jag inte tror det blir, med tanke på att dom ska tävla i morgon som sagt ;) Det ger sig..


Sitter här i soffan och har grymt ont i magen.. Bläää... Känner mig som en uppblåst badboll för tillfället..
Ljusen e tända och jag sitter och kollar på den mysiga filmen "A cinderella story" med Chad Michael Murry och Hilary Duff..


Så jag tänker inte sitta här mer, ska lägga mig i soffa en stund och idag ska jag lägga mig hyffsat tidigt så jag orkar med dagen i morgon..


Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 9 september 2011 08:11

Sitter och käkar frukost nu innan jobbet.. Chokladshake , riskaka och varmchoklad xD gott :) snart ska jag åka och jobba.. Hatar att jobba 9-18 .. De e sjukt segt.. Och de va ett jävla tag sen jag såg himmlen så blå :O helt sjukt.. Och jag som ska jobba :( Ne dags att dra. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards