Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Alexandra Ekdal - 5 september 2011 21:16

Hej bloggen..

Nu har jag varit så grymt dålig på att uppdatera här igen men jag har verkligen haft fullt upp..


I lördag va vi på folkrace i Borås.. Kardanracet, den enda tävlingen i hela Sverige där det bara får köra kardandrivna bilar, typ som volvo och opel.

Det gick hyfsat bra för Bobby måste jag väl säga.. Han blev 3:a , 2:a och 1:a och va sist in i B-finalen där han va 5 cm ifrån att vinna.. Precis samma som förra året.. lite synd. Men bättre än ingen final alls.. Så vi va väl hemma i Älvsered ca halv 9 och då va jag tvungen att fixa tvätten efter som att våran jävla torkställning tok rasa ihop i fredags. Så hann jag inte fixa det i fredags så jag fick ta det i lördags kväll..


I söndags så jobbade jag fram till klockan 15 och sen fick det bli illfart ner till Varberg för vi skulle till Göteborg och sitta med och i Bingolotto studion. Där morfar hade chans att spela på finalhjulet.. Tyvärr kom han bara till andra omg och slutade 2a. Men det blev en liten slant iaf.. Det va sjukt nervöst att sitta där men det gick ju som det gick.


Idag har jag bara jobbat hela dagen.. Så det har inte hänt så mycket. Nu sitter jag och kollar på när Bobby spelar NHL 11.

Så ska snart dra mig tänkte jag.. Bara mysa i soffan och lite så :)


Hörs garanterat i morgon. Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards