Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Alexandra Ekdal - 19 september 2011 21:26

Jaha, ska jag dra igenom dagen lite snabbt..

Gick upp halv tio, när jag skulle gått upp 8.. Så duktig är jag på att gå upp i tid xD Men jag menar, är man ledig så är man, eller? det tycker jag.. Plus att jag vaknade vid kvart i 6 för att Bobby skulle upp till jobbet, så hade han glömt sin telefon i getås.. Så jag va tvungen att sätta klockan..

Men jag somnade om så gott ^^, Sen ringde klockan och jag snoozade jag till halv 10 ;)

Sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig i ordning.. Käkade frukost och åkte ner till Ullared och spenderade lite pengar ^^,

Både på gekås och Ica, dyrast blev ICA och ALDRIG mer att jag stor handlar i Ullared, det är ju fan svin dyrt.. Iofs köpte jag rätt mycket kött, men ändå..


När jag kom hem käkade jag lite snabb lunch och sen började jag baka bullar.. Första gången i hela mitt långa 21 åriga liv xD

Men det blev rätt bra ändå.. Så istället för att skriva massa så får bilderna berätta.. En bild säger ju mer än 1000 ord..


                 


Måste ju säga att den tredje plåten blev helt klart bäst.. Och rymt goda blev dom med ^^,


Efter bullbaket och när älsklingen kom hem så åkte vi ner till Ullared igen, Bobby skulle handla så jag åkte med som moraliskt stöd.

Fick min paket idag med ^^, Valde den själv rättare sagt ;)
Criminal Minds säsong 2 fick jag, och första säsongen köper jag själv ^^,



nu sitter vi och kollar Season of the witch med Nicholas Cage.. Den e rätt bra faktiskt..

Nu ska jag dra mig. Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 19 september 2011 13:45

Ja, jag bakar bullar .. Dom står på jäsning nu.. Fan baka bullar e ju som ett helt jävla gympa pass .. Men jag hoppas det blir bra ;) det ger sig.. Nu är det bara det jobbiga kvar.. Men det godaste oxå ;) linnea den jävlen borde komma hit och göra det för hon tvingar mig att baka bara för att jag fyller år på onsdag.. Ska ner till ullared sen igen med min älskling :) Hörs sen.. Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards