Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Helgen i sin helhet :)

Av Alexandra Ekdal - 28 februari 2011 20:06

Till och börja med så kan jag ju säga att detta är mitt 200:e inlägg ^^, Så så här långt har jag kommit ^^, Och samtidigt så passar jag på och tacka alla som är inne och läser och hoppas att ni tycker det är hyfsat intressant..


Nu ska ni få läsa om en helt galen helg, eller hyfsat galen ;) Iaf..


I lördags så va jag ju i Göteborg med Carro och Sara :) Det började med att Sara kom och hämtade oss vid 9 tiden, så åkte vi och köpte frukost på Statiol sen åkte vi och tanka sen bar det av till Göteborg :) Många nervösa minuter innan vi väl va inne i parkeringshuset och stod stilla .. Sen började shoppingen :D Det va inte så mkt folk i början men sen kom det en hel del.. Jag köpte 3 linnen, 1 film och 4 näspiercingar inne på 5an huset :) När vi va nöjda med alla affärer på 5an huset så åkte vi till Frölunda torg. Där gick vi in på New Yorker och där köpte jag 2 t-shirtar, as coola :D Jag fixar bilder så ni får dom i morgon eller på onsdag :) Sjukt snygga va dom iaf ;) Tycker jag.. Och Carro skulle egentligen iväg på kvällen men när vi va hemma så sent så blev det att vi hade film kväll hos henne istället :D


Förstå så kollade vi på "Letters To Juliet" Den nya filmen  med Amanda Seyfried. Den va sjukt bra :D Väldigt mysig kärleksfilm som utspelar sig i Italien :) Den borde ni se tycker jag :)


Sen kollade vi på den skräck fyllda : Paranormal Activity.. Jag tycker den e as äcklig, även om jag har sett den innan så tycker jag den e äcklig, visst man vet lite vad som händer, men den är såååå nervpirrande.. Carro blev rätt så jävla rädd xD Det va lite kul faktiskt..


För att lugna ner oss så kollade vi på "I rymden finns inga känslor".. och den har jag ju sett typ många gånger..


Och när den va slut va klockan ca halv 1 kanske? Trött som fan och jag ville hem och sova. Men Carros mamma och styvpappa va inte hemma och hon sa till mig att jag inte får åka hemma innan dom kommer hem.. Jaja tänkte jag så satte vi på en 4:e film. Jag bosatte mig i sängen och Carro i soffan. Så vi satte på "Dear John" efter ca 40 minuter så kom Carros mamma hem.. Och då va klockan halv 2, och då kunde jag åka hem.. Va hemma ca 01,50 och somnade 02,15.. Det va gott att sova kan jag säga.. Det blev en låååång dag :) Men det va helt värt det :)


På söndagen så vaknade jag vid kvart över 10, gick upp halv 11.. Så gjorde jag mig i ordning och gick ner och hjälpte mamma och städa lite. Sen åkte jag hem till min älskling. Då blev det massa mys i soffan.. Och sen mat och sen mer mys <3


När jag ändå sitter här och skriver så kan jag ju passa på att skriva om vad jag har gjort idag ;) Haha.. Det är väl inte jättemkt, har handlat och sen åkte jag hem och tjötade lite med Ellen och fika lite.. Och sen åkte jag hem och laga mat till mitt <3 och mig. Sen åkte vi till Getås ^^, och nu sitter vi hemma i soffan igen :)


Bilder från helgen kommer i morgon :) Nu blir det mys i soffan..
Puss på er gott folk <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards