Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Lyxfällan

Av Alexandra Ekdal - 24 februari 2011 21:14

Sitter och kollar på lyxfällan nu. Och blir sååååå jävla arg när jag hör va gubben säger. Dom har flera skulder, både till banker och släktingar. Deras intresse är rally. Dom lånar som sagt av släktingar för att kunna köra rally och överleva en månad.. När dom som ska hjälpa dom säger att "Det är eran dotter Malin som har tagit tag i den här situation." Pappan svarar "Ja men det är ju hon som är en stor del av detta problemet. "

HUR FAN KAN MAN SITTA OCH SÄGA SÅÅÅ????

Jag blir asså arg när jag hör det.. Har man inte råd att köra rally en månad skit i det då för fan :O

Jävlar va arg jag blir, klarar inte av att kolla på sånt här egentligen..

 
 
Ingen bild

Rille

24 februari 2011 23:06

Tjena Alex!
Kom in här av en slump, o läste några sidor tillbaka att du gjort nån operation.
Får man vara fräck o fråga vad det var för operation?
Skall själv operera handleden om nån vecka, så tänkte om det var nåt liknande som du gjort, eftersom du gick med gips!
Ha det gott.. krya på dig..du kan svara på mejlen om du inte vill svara här!

Alexandra Ekdal

25 februari 2011 10:01

Hejsan.
Jo det är så att jag körde folkrace för 3 år sen och fastnade med tummen i ratten så va det en som körde på mig i sidan så jag fick en spricka i båtbenet. Det ville inte läka helt första gången så det hade gått av helt nu. Så jag valde att operera så jag satte in en skruv i benet så att det ska hålla ihop. Så jag går med gips fortfarande.
Ha det bra. Och lycka till med operationen. Det kommer gå bra .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards