Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 24 maj 2011 15:24

DRA ÅT HELVETE.. Det är fan va jag har att säga.. Sen kan ni som vill ta åt er, men det är just 2 speciella personer som kan dra åt helvete. Fega jävla socialfall, e va fan ni är..

Av Alexandra Ekdal - 24 maj 2011 14:53

Har haft fullt upp nästan hela dan.. men dagen e ju inte slut än..

Hat kört syrran till skolan, sen va jag hos arbetsteraputen. Sen hem och leta upp det fulaste kortet jag kunde hitta på syrran ;) Sen fixa mat.. Och nu sitter vi och kollar på Dear John. Den e ju så sjukt bra.. Bara älskar den..

Sen ska jag till garaget och fixa färdigt min bil så den kanske kan gå igenom besiktningen på torsdag (Håll tummarna för mig) Har haft lite panik ett bra tag nu..
Men nu ska jag dra mig :) Hörs sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards