Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 7 maj 2011 18:37

Ofc, jag har ju jobbat, det är klart det är fint väder då :O Jävla skiiiit.. Jag vill oxå vara ledig och gassa i soooooolen :( Inte vara instängd i den gula lådan hela dagen och va sjukt trött och ont i hela kroppen sen efter det :(

Sjukligt mkt folk har det varit på jobbet idag.. Helt sanslöst asså :S Trodde inte det skulle vara så mkt.. Men det vissade sig sen när jag kom ner till butiken att det va såååååå brutlat mkt folk, gick inte att komma fram , sen tog det 10 minuter så lugnade det ner sig REJÄLT.. Och då menar jag verkligen rejält.. Så ett tips, ÅK INTE TILL GEKÅS PÅ EN LÖRDAG. För då får ni skylla er själva.. Kan jag looooooooooooooooooooova..


Men nu e man hemma och har varit hemma i ca 2 timmar och lite till.. Så just nu väntar jag på att degen till pizzan ska bli klar och sen blir lite käk, sen ska jag duscha och sen fixa naglarna ;) Ska anstränga mig sååååååå mkt att ajg ska måla dom ;) det ni.. Det är inte ofta jag gör det ;) Haha..

Kanske kommer ett inlägg senare :)
Puss så länge <3



Ovido - Quiz & Flashcards