Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 5 maj 2011 20:43

Halmstad :D

Med en sååååå sjukt mycket snyggare frisyr jämfört med vad jag åkte ner med :P Mkt blonda slingor och en aning kortare :) Och såååå himmla fräscht :)


 

   


Sååååååååååååå jävla nöjd :D Tack Världens Bästa Tilda :D

Och så har man ätit lite mat och diskat och tvättar gör jag med :D så lite har jag allt fått gjort idag :D


Och nu sitter jag och älsklingen och kollar på "MILF" En sjuk collage film >< xD Helt jävla sjuk e den xD

Men rolig ;)

Ne ska dra mig nu =) Tjarå ;)

Av Alexandra Ekdal - 5 maj 2011 11:29

Hahahaha.. Ska snart åka till halmstad så bestämde mig för att göra en skiva innan dess.. Och jag tänkte va fan jag gör en oseriös skiva med massa gammla låtar.. Så frågade jag kära Linnea om hon ville ha med några låtar och då blev det massa seriösa ny låtar xD hahahahaha.. Men hinner inte göra en till nu. Skulle åkt halv men klockan är nu mera fem över halv så jag kommer la inte här ifrån innan kvart i xD Men nu ska jag dra mig..


Hörs sen :) puss på er :D

Av Alexandra Ekdal - 5 maj 2011 10:31

Snart ska jag åka och klippa mig :D Fast första ska jag vika tvätt, föra över lite pengar, hämta Nea, och sen bär det av till Halmstad :D Massa mys ska vi ha :) Hoppas jag :) hehe :)


hade planerat att jag skulle få jättemycket gjort innan men nee.. Har inte fått gjort särsklit mkt.. Som sagt, ska vika tvätt och har fått tvättat 1 maskin tvätt iaf.. Bara 5 kvar typ ><


MEn nu måste jag dra mig :D

Kommer bilder på min nya frissa sen :D

Ovido - Quiz & Flashcards