Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 4 maj 2011 21:41

Dagens avsnitt av Grey's anatomy är bland det bästa jag har sett :) För det första är det för att det är musikalavsnitt och musikal serier/filmer e bland det bästa jag vet :) Och sen är det så jävla sorligt med så hade inte Bobby suttit jämte så hade jag nog lipat som ett litet barn.. Men så fort det är folk i närheten så kan jag inte gråta.. Om det inte är extremt sorligt eller nått har hänt eller jag bara e på det negativa humöret.. Men just till filmer och så kan jag inte gråta till om det är folk i närheten.. helt sjukt.. Men så äre..

Bobby tycker inte alls om detta avsnittet :) Men jag som e såååååå söt :) Får ju nästan alltid min vilja igenom ^^, Thihi


Fan va jag längtar till i morgon :D Då ska jag och Kamelen aka Nea, ner till Halmstad :D:D Jag ska klippa och färga håret och så ska vi kolla i lite affärer med :) Mysigt :D

Men nu ska jag borsta håret..
Hörs och syns :) Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 4 maj 2011 09:50

Jag vet att rubriken låter fruktansvärt löjligt, men någonting har hänt här i natt och varken jag eller Bobby vet hur..

För när jag gick upp i morse och gick in i köket så såg jag att ljusfatet som står i hallen på en kista stod i köket och inte i hallen.. Och då messade jag Bobby och fråga om varför det stod där, och det visste inte han och han sa att det stod där när han gick upp och skulle till jobbet.. Så antingen spökar det här, eller så har jag gått i sömnen men det verkar helt osannolikt för hade jag gått i sömnen så hade Bobby vaknat av att jag är uppe och går, för han är så jävla lättväckt..


Men jag vet inte.. Det är väl en fråga vi aldrig kommer få svar på..
Men nu ska jag göra mig klar inför jobbet, ska jobba till20 idag..
och i morgon ska jag klippa och färga håret :D Äntligen :D så jävla gött det ska bli :D

Ovido - Quiz & Flashcards