Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 maj 2011 21:55

Nu e jag sjukt trött..

Hållt på näst intill hel dan.. Inte ås konstigt kanske i med att jag har jobbat.. Vaknade i morse och trodde det va fredag, inte riktigt okej kan jag ju tycka.. Men det va bara te att dra sig ur sängen tidigt i morse och gör sig i ordning och sen dra till jobbet.. Det är hemskt att vakna och tro att det är fredag och inse sen att det är torsdag :(


Sen vart på jobbet hela dan idag, sjukt lite folk vare idag asså.. Men det är rätt gött ändå :P

Efter jobbet så handlade jag lite åt mammi, sen hem och fixa här hemma..


Plocka in disken, börja tvätt, skriva in mitt schema, plocka i ordning, skriva av lite recept.. Asså alla dessa recept gör mig galen.. Har 1000 miljoner recept känns det som och det blir bara mer >< Men men.. Får man för sig massa dumma ideer så får man skylla sig själv.. Synd bara att jag behöver en skrivare med typ MASSA färg.. får la se om man kan köpa en nån dag ;) Har ju några recept kvar att skriva..


Men nu ska jag snart sova.. Hoppas ni har haft en bra dag :) Så Hörs vi i morgon. och då äre helllllg :D SÅ natti natti. Sov så gott allihopa :) Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards