Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 3 maj 2011 22:05

Min älskade serie, den enda serien jag har följt från början till nu, börjar verkligen rinna ut i sanden :( Alla blir ovänner med alla, folk dör kors och tvärs.. Så det är väl slutet för denna serien :( Jag kommer sakna dom små tokarna på Wisteria Lane.. Men tur är så har man ju ALLA säsongerna hemma ^^, Så när man saknar dom så e det bara te att sätta på en av boxarna :)


Men ne nu ska jag göra mig i ordning och nana kudden.. Ska jobba 11-20 i morgon.. Kassan och sen butiken. :( Tycker inte om när dom gör så :(
Men men.. Det ger sig..
Hörs i morgon gullegrisar :) Pusshaj<3

Av Alexandra Ekdal - 3 maj 2011 20:55

Gud vilken beslutsångest jag har.. xD Vet inte va jag ska ha för färg på bloggen xD. Grönt och gult va inte snyggt, rosa och gult blev väldigt starkt, så nu har jag prövat orangt och gult. Vilket jag tyckte va rätt nice.. Va tycker ni?? :) Det är ju liksom ni som ser det mer än mig, kollar inte så mkt på min egen blogg nämligen ;)


Idag har jag jobbat.. Sjukt jävla tråkig dag måste jag ju säga.. Inte haft någonting att göra alls :( Så jag slutade halv 6 istället för 6.. Men som sagt, det va inget att göra ändå..  Så efter det så gick jag runt på gekås med Mammi och sötnosarna :) Så va inte hemma innan vid 10 över 7 likförbannat.. Så ställde mig och gjorde lasange :) Gott gott.. Så nu  är man mätt och belåten. Snart blir det lite frukt på det :) och sen blir det nana sängen.. I en riktig säng.. Wilmas va inte direkt bekväm kan jag ju inte påstå.. Plus att det va massa jävla oljud hela natten >< Äckligt irriterande ><


Kom på att jag har en trisslott i min plånbok ;) Så jag kanske sitter här och är miljonär ;) Moahahaha :D


Ne dags att kolla färdigt på Desperate Housewives ;)
Hej så länge :D

Ovido - Quiz & Flashcards