Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Alexandra Ekdal - 16 maj 2011 22:48

Ne nu e det snart dax att krypa ner i Kevins säng . :)

Alla andra sängar e ju upptagna..


I morgon e det jobb som gäller sen hem, tvätt och kanske ta en promenix om det skulle råka vara fint väder och inte blåsigt heller..

Så vi får la se :)
Men nu ska jag nana kudden.. Puss på er så hörs vi i morgon :)

Av Alexandra Ekdal - 16 maj 2011 21:18

Har varit och handlat lite till min lunch i morgon :)

Det blev kasslersallad, med majs, tomat, gurka och provance mixen :) Ska bli sjukt gott faktiskt.. Så längtar redan :)

Har ju börjat mitt nya liv idag, och det menas med INGA mer kakor, godis, läsk eller nått annat sånt..
Så nu blir det en blandning av LCHF och naturdiet typ =) Så vi får la se hur fan detta slutar :P

För nu e jag fan trött på det här ><


Av Alexandra Ekdal - 16 maj 2011 19:38

Harrejösses, satt och kolla fr-tävlingarna nu och såg att anmälan till Vmmerby- Semesterracet kommit ut.. Och tänkte jag skulle kolla om där va många anmälda..

Ja just det, vet inte riktigt hur länge den har legat ute men 381 anmäla :O Visst det är bra ;) Men Motala har haft ute sin jag vet itne riktigt hur länge men länge och dom har 83 anmälda.. Så man ser ju vilken av dom två festivalerna som drar mest folk ;)

Men men, för mig blir det ingen festival alls i år :/
Blir bara Tomelilla 3-dagars :)


Snart ska jag åka och köpa massa go frukt =)

Av Alexandra Ekdal - 16 maj 2011 15:43

När man inte har en tv att kolla på, eller tv har vi men inga kanaler, så detta kommer ju bli en kul kväll.. Men det va inte det jag skulle komma fram till..


Utan vi sitter och kollar på Robin Hood, och då säger Wilma att hon ska vara tjejen som e kär i Robin Hood, alltså Lady Marian (stavning noll koll) och då sa Wilma att jag får vara den tjocka hönan :O

Elaka bebis e vad hon e :/ Tänk så vill inte jag vara en höna???


Men men.. Snart dags att äta lite..

Tjing tjing..

Av Alexandra Ekdal - 16 maj 2011 14:09

GÅ ALDRIG MED PÅ ATT VARA MED I MODERNA FONDVALET DOM LURAR ER PÅ PENGAR OCH SÄGER ATT MAN HAR 14 DAGARS ÅNGERRÄTT MEN NÄR DET VÄL KOMMER TILL KRITAN KAN NI INTE ÅNGRA ER. SÅ RINGER DOM FRÅN MODERNA FONDVALET SÅ LÄGG BARA PÅ.. DET ÄR BARA MUNTLIGA AVTAL.. SÅ DU KAN ALDRIG SE ATT DU HAR SKRIVIT PÅ NÅGONTING.. DOM SÄGER ATT DOM ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH ATT ALLT KOMMER BLI SÅÅÅÅÅ MKT BÄTTRE MEN DET KOMMER DET GARANTERAT INTE BLI BARA FÖR ATT DOM SÄGER SÅ.. JAG GER DET 1 ÅR FÖR ATT JAG INTE KAN ÅNGRA MIG NU OCH MÄRKAR JAG INGEN SKILLNAD SKA JAG HA TILLBAKA VARENDA JÄVLA KRONA AV DOM.. OCH SEN KAN DOM DRA ÅT HELVETE!!!!


SÅ PRATA INTE ENS MED DOM FÖR HELT PLÖTSLIGT HAR MAN GÅTT MED I ETT AVTAL..

SPG

Av Alexandra Ekdal - 16 maj 2011 12:37

Asså det finns inte många ord som kan beskriva upplevelsen i lördags..Jag va på min första speedway tävling och det va helt sjukt.. Så jävla grymt så det finns fan inte. Och jag ska fan med nästa år oxå.. Och då hoppas jag fan på bättre väder än va vi hade i lördags. Spö regn och dom fick ställa in tävlingen tyvärr.. Men vi hade en svensk på 3:e plats, Antonio Lindbäck. Här kommer lite bilder från i lördags..

 





                                           

  

Ovido - Quiz & Flashcards