Alexandra Ekdal

Alla inlägg under mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 25 mars 2014 09:36

Löning! = räkningar.. Trevlig tisdag på er. Haha! Va inte jättefarligt mycket räkningar.. Hade 1 räkning sen så klart har jag satt in pengar till sambon för dvs räkningar :)
Nog om räkningar.. Dags att fixa frukost :)

Idag är det jobb 11-20 , tror bara det är jag å Charlotte idag, av vårat lilla "gäng" :) kanske malin med, jag vet inte :)

Imorgon är jag ledig och ska städa, beställa bilder, simma, kanske gå på kalas?! Det vet jag inte heller fick höra det igår.. Så vi får la se..

Nä nu måste jag koka ägg. Puss på er :)

Btw nu e typ våran på g :D

Av Alexandra Ekdal - 24 mars 2014 10:17

Hej på er :) sovit gott? Det har jag. Men snart ska jag iväg å jobba. På nått sätt känns det bra, men på nått sätt vill jag bara vara hemma å städa å greja :) men det är väl bara å dra på sig arbets outfiten och åka.
Så ja, så ser dagen ut idag. Antar att det flesta av er oxå jobbar idag ;)

På onsdag eller torsdag kommer jag nog börja skriva om våran resa. Men kommer dela upp den i 3-4 delar annars kommer ni ha att läsa i typ 1 dygn ;)

Nu måste jag borsta tänderna! Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 23 mars 2014 21:42

Jaha, men god kväll då ;) dagen har ju gått rysligt fort. Trots att jag vaknade av sol, klar blå himmel och fågel kvitter kl 07.30 Sen kom lilleman ner och då skulle vi se på Lejonkungen 3. Så det va ju bara å kolla på. Sen käkade vi frukost. Efter det va det pussel å lek time!
Sen vid 12 va det nap-time och jag åkte till mamma å resten av familjen. Fikade , duschade och klippte Stina.

Åkte från mamma vid 16, stannade till i Ullared och handlade , sen grillade vi när jag kom hem :) sååå gott!
Kött, klyftpotatis, sallad, bea sås och vitlökklyftor! Sååå gott :D
Sen satt jag å valde ut alla bilder som jag ska beställa, blev typ 440 bilder och efter hälften skulle det ju så klart krångla. Orkade inte med det, får ta det på onsdag istället.
Sen beställde jag en ny dator, greys anatomy säsong 9 och olympus has fallen! Så ja!
Ska se om jag kan rensa datorn och sälja den för nån slant !

Nu ska jag snart sova . Imorgon e det jobb 11-20 samt tisdag, sen ledig onsdag och torsdag.
Sov gott! Puss och kram <3

Blöthund <3

Av Alexandra Ekdal - 23 mars 2014 08:29

God morgon! När jag vaknade för snart en timme sen va det klarblå himmel , sol och fågelkvitter, nu e det molnigt och lite blåsigt..

Ligger å lyssnar på när Kristoffer plågar sina föräldrar, han vill leka med bilar, men jag tror ju inte dom e lika sugna på det efter gårdagens 30 års fest! Haha!

Idag ska jag hem en sväng till mamma när hon slutar. Kanske lite innan å mysa med syskonen!

Sen ska jag hem å övertala sambon om att jag har hittat en dator som verkar rätt bra! Där e sjukt mycket minne på bland annat :) och den kostar inte as mycket heller.. Så vi får se :)

Undra om dom vill att jag ska hämta ner busungen ;) nä låter han plåga dom en stund till ;)

Hörs kanske senare :) puss

Av Alexandra Ekdal - 22 mars 2014 22:37

Hej på er.. Ligger i soffan hos min morbror och äter godis och kollar på tv. Passar lillkillen idag :) hans föräldrar är på 30 års fest. Så fick en mysig kväll med sötungen! Tror soffan får bli min säng i natt ;) Stoffe ligger fortfarande i sin säng, och jag vill inte bära över honom, så det är antingen en madrass på hans golv eller soffan, å då känns soffan så mycket skönare ;) dock får man nog räkna med å vakna tidigt i morgon, men det får det väl vara värt :) ska ju hem till mamma
Imorgon med och sen ska jag hem i tid å kanske städa i ordning lägenheten och beställa bilder , ska ju bara välja ut vilka ;)

Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv! Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 19 mars 2014 10:13

God morgon. Sjukt trött idag med.. När ska det släppa?! Hoppas det blir bättre i helgen. "Vakande" när bobbys klocka ringde , inte riktigt vakna men hjärnan typ vaknade å började fundera massa.. Helt sjukt. Sen somnade jag om å snozzade till 9.15 Drömde att jag hjälpa massa djur, typ en liten elefantunge somhade ramlat ner i djupt vatten å massa konstiga drömmar.
Idag e det jobb 11-20 .. Så det lär inte hända mycket här idag , heller ;)

Nu måste jag borsta tänderna och sen åka :)
Ha en bra dag :) puss på er <3

Ge mig värme!!

Av Alexandra Ekdal - 18 mars 2014 10:12

Tjo! Hur e läget? Jag e sjukt tung i huvudet, tät i näsan & lite små ont i halsen.. Men jag hoppas det snart går över. Det känns liksom inte som en förkylning för näsan rinner inte ut är bara extremt tät och det är sjukt segt slem. Jaja nog om slem och snor ;)

Idag är det jobb 11-20 .. Så idag händer inte så mycket mer än det ;) hoppas dagen går hyfsat fort. Så man kommer hem.

Idag har jag å min finaste varit tillsamman i 7 år å 4 månader <3

Nu måste jag borsta tänderna å snart åka :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 16 mars 2014 22:39

Hej. Har jobbat hela helgen och igår när jag kom hem greja jag med alla 2300 bilder från USA. Just nu sitter jag å print screenar alla charlottes bilder och redigerar i paint! Gjor det sen klockan 18 typ. Bara 200 bilder kvar!
Skulle bara meddela att jag lever ;) puss hörs imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards