Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2014 21:57

Äntligen hemma! Får man säga så? ;) jag får iallafall det. Efter en riktig helvetes avslutning på resan så är jag hemma i sängen, packat upp och imorgon ska jag fota all shopping ;) blev en hel del faktiskt..

Nu har man varit vaken ca 1,5 dygn tror jag , utan sömn och bara lite vilan. Så fort man höll på å somna så kom det massa luftgropar och skit å då vakande man direkt.. Så ja jag har inte sovit så mycket och imorgon ska jag jobba..
Det hela började med att vi va på miamis flygplats typ 2 timmar innan vi va tvungna. Sen får vi reda på att flyget är 50 minuter försenat. = att vi inte skulle hinna med de andra flyget i London, fine va ju bara å gilla läget, vi hoppades dock på att få ett flyg som gick tidigt, men nej. Det gick 15.45 och vi landade 07.30 KUL! Ni fattar ju själva.. Sen när klockan väl va 15.45 lyfte vi och fick äntligen komma på svensk mark.. Kommer skriva en mer utförlig historia när jag orkar ;)
Finns massa å skriva om bara det att jag tänker mysa med min kärlek nu för jag ska jobba hela jäkla helgen /:

Ville bara berätta att vi lever å e hemma :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards