Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 31 mars 2014 18:54

Då har man intagit lite middag. Idag blev det en fläskfile gryta med tacokrydda :) serverades med ris, svartvinbärsgele och cocktailtomater. Smidig middag faktiskt. Älskar när mat e snabbt, smidigt och ändå såå gott. Ska inte stå å koka i 8 timmar för att det ska bli bra. Inte med tanke på att man slänger i sig det på typ 10 minuter. Då e det inte kul /: tycker inte jag iallafall, men sen tycker inte jag de e så jäkla kul å laga med heller ;P

Nu ska jag röja undan och sen scrapbooka lite till innan de blir en lååång go dusch!
Puss på er

Av Alexandra Ekdal - 31 mars 2014 14:37

Fan va jag bara älskar lediga måndagar! Idag började jag dammsuga tills dammsugarmunstycket gick sönder.. Sen har jag suttit med wilmas album och nu e jag fan färdig! Inget mer disney on ice på ca 1 år!
Så nu går vi in på nästa ;) blir lite annat, typ tjejkvällar å sånna grejer innan det blir resan :)

Hörs, puss

Ovido - Quiz & Flashcards