Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2014 23:10

Nu e ska jag nana kudden. Börjat kolla igenom alla korten men har bara sett 600 av 1863 ;) måste vänta tills både charlotte å matilda får bilderna innan jag kan börja solla bort de dåliga bilderna.. E mest missnöjd med alla kvällsbilder många av dom e suddiga, därför är det bra att jag har tagit med mobilen med för där blev de mörka bilderna bättre :) men men. Lär mig väl nångång , kanske ;)

Nä nu måste jag sova, jobb 9-18 imorgon. Så lite sovmorgon blir det allt :) puss och god natt :)

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2014 19:08

Tjo :) läget? Jag mår bra men nu börjar jag bli trött ska jag villigt erkänna.. Vi har precis ätit tacos och jag e grymt mätt. Så nu ska jag ta en dusch innan jag ska gå igenom alla ca 1600 bilder från resan.
Så det är typ så min kväll ser ut.

Har jobbat hela dagen och om mina fötter hade kunnat prata hade dom sagt "alex för fan ta av dig skorna innan vi hugger av oss själva från dina ben" så nya skor på jobbet är aldrig smart men va fan ska jag göra? Ta en power walk på typ 8 timmar så jag går in dom?? Dont think så! ;)

Nä nu ska jag plocka undan och sen duscha :)
Puss <3

Tröst åt 2 donuts på flygplatsen i Miami när vi fick veta att planet va försenat..

Ovido - Quiz & Flashcards