Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 11 mars 2014 02:34

Hej på er :) nu ligger vi i sängen efter en lång dag. Började dagen med frukost på hotellet. Sen lastade vi bilen, checkade ut och begav oss mot Miami igen. Lämnade in bilen utan några problem och sen letade vi upp en taxi, den dyraste resan vi typ har gjort. Tycken jävla taxigubbe oxå. Bara stod och glodde istället för att hjälpa oss ut med väskorna ur bagaget. Usch. Sen skulle vi checka in på hotellet och då va inte han så jäkla trevlig heller och snorig och trött som jag va så blev jag bara mer irriterad. Fick vårt rum och nyckel, kommer upp, helt ok rum ska sätta mig i sängen och det är som att lägga sig på betong.. Suck. Gick ut och gick hittade ett matställe som hette typ Checkers eller nått sånt. God mat och där satt vi i typ 2 timmar och tjötad :) sen gick vi tillbaka till hotellet och nu ligger vi här och ska snart sova. Imorgon är det dags för sista äventyret här i USA :) det blir en rund tur i miami med både buss och båt. Sen ska vi ner till träskmarkerna i Everglades och hälsa på alligatorerna. Sen äta sova och sen på onsdag ska vi åka hem igen :) nu börjar man gå över till det stadiet att "nu vill jag hem!" Typ :) men det har varit en hel fantastisk resa :) ångrar ingenting :)
Nu har matilda däckat så det är väl dags å sova tror jag ;)
Puss och kram

Bild från Key West

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards