Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2014 17:17

Sitter i hotell lobbyn och har dö tråkigt. Vi är 20 minuter ifrån South beach, alla e typ panka så vi kan inte ta oss typ nånstans. Vi vill bara hem nu. Vi har ingen aning om vad vi ska göra .. Boring! Så vi sitter väl här i typ 1,5 timme till innan vi tar oss till flygplatsen. Där finns ju iallafall butiker å gå i ;)
får väl försöka vara lite social nu istället ;) puss

Godaste frukosten på hela resan! Macka med massa gott och färskpressad passionsjucie :)

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2014 01:27

Nu har vi packat iordning allting efter en hel dag runt om i miami :) imorgon kväll bär det av hemåt. Ska bli skönt å få komma hem till riktig frukost och riktiga sängar. Frukosten har varit katastrof hela resan medans middagen har varit hur bra som helst :) men nu vill man hem å äta vanlig mat igen. Ingen hamburgare på jag vet inte hur länge, men länge!

Bagaget är dock för tungt men det får faktiskt gå. Inte alls mycket över typ bara 0,5 kg. Men jag vet inte vart jag ska göra av det ;)
Jag har lärt mig en super viktig läxa till nästa resa.
1. Endast 1 par extra skor..
2. Man behöver inte ha 75 linne å 50 par byxor. Det räcker med typ 3 ombyten.

Nu e jag trött. Sovit piss dåligt i natt, sen åkt buss, svävare, buss, båt, buss och taxi typ hela dagen. Mitt hår är äckligt och smutsigt. Så nu ska jag snart ta en dusch och sen får vi väl försöka sova bättre i natt.
God natt från Miami! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards