Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Alexandra Ekdal - 4 mars 2014 10:15

Alex är INGEN morgonpigg människa! Fy fan. Varit vaken sen 3 och vill bara dra täcket över huvudet och sova.. Ska jag göra en sånn här resa nån mer gång ska jag banimej ta ett flyg som går senare och inte kl 07.20 på morgonen. Då går man ju upp mitt i natten. Blir till å försöka sova på flyget ner så får man sova 3 timmar till iallafall.. Eller så blir det redbull på flygplatsen!
Tur vi inte har nått inplanerat idag kan jag ju säga. Fy fan va hemskt det hade varit.. Så de e jag glad för..

Nu ska vi snart ta hissen ner till lobbyn å checka ut och vänta på taxin.
Hoppas wifiet funkar i miami! Hörs där. Puss

Av Alexandra Ekdal - 4 mars 2014 03:05

Hej. Idag har vi bara strosat runt i New York. Vi har varit på Macy's, Victoria Secrets , Bloomingdales och lite andra små butiker. Jag kan ju lova att Macy's och Bloomingdales inte är för oss svenssons ;) bara massa dyra märken och grejer. Däremot var det lätt att spendera ca 800kr på victoria secrets ;)
Nu är det sista natten i New York och vi bara längtar till värmen.. Idag har det varit fruktansvärt kallt och inte alls kul. Så nu ser vi fram emot värme, sol, strand, shopping och goa drinkar ;) så god natt från New York, vi hörs i Miami ;)
Puss puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards