Alexandra Ekdal

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 oktober 2012 06:22

God morgon på er som har en bra morgon. Jag har sovit hur dåligt som helst i natt och hade gärna sovit mer. Halsen är värre och jg har vaknat flera gånger för jag har trot att jag skulle försova mig, eller att klockan har ringt. As jobbigt. 00.56 vakna jag första gången, sen 04.15 ca.. Har varit genom svett, så får se om det blir folkrace för mig imorgon. Behöver få sova ut..
Nä nu måste jag göra mig klar för jobbet. Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 3 oktober 2012 22:38

Ligger och kollar på masterchef USA just nu. Dock hatar jag reklam mer än allt annat i världen! Folk behöver inte ha kisse-paus var 10 minut. När ska tv kanalerna lära sig det?
Har lite halv ont k halsen oxå. Det är inte allt för skönt. Tog 2 alvedon och en ipren innan, men vet inte om det har hjälpt :( har INTE tid/råd att vara sjuk! Orkar fan inte det alltså.. Men klarade mig igenom jobbet idag så jag ska nog klara mig imorgon med. Plus att jag ska träna imorgon med ;) så kanske skiten bryter ut på riktigt.. Meen, mö halstabletter och alvedon så klarar man väl allt? ;)) sen får vi väl se om det blir nån folkrace i helgen eller inte. I så fall drar vi oss till Fjärås, men åker bara dit om vädret tillåter! Vägrar fan bli ännu sjukare genom att gå ute i regn.

Nu ska jag fortsätta kolla på MasterChef. Puss och god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 3 oktober 2012 14:58

Heeej.. Sitter och fikar på jobbet. Jobbar 2 timmar kvar sen ska jag hem hem hem hem!!!
Igår när jag kom hem från jobbet så la jag mig i sängen och myste med finaste en stund innan han somnade och jag fortsatte kolla på tv :)) moahahah. Så somnade väl runt halv 11 igår. Inte lika kul idag, dock började jag 8 så det blev lite sovmorgon.

Nä nu måste jag gå tillbaka. Puss

Av Alexandra Ekdal - 2 oktober 2012 23:21

Ligger i sängen med huvudvärk :( haft huvudvärk hela kvällen :( dagen har iaf gått fort och det är ju alltid positivt :) slutade dagen med kassan:)) när jag kom hem fick jag myst lite med sötaste innan han somnade. Nu ligger han och sover så gott:) och jag har kollat på masterchef på tv 8. Orkade dock inte kolla klart helt för jag e så grymt trött så att jag ska sova nu.. Jobba imorgon 8-17. Sen träna troligtvis.

Blev så sjukt sugen på sparris, åt det när vi va på värdshuset i Varberg. Då hade dom baconlindad sparris på plankan och de va gott :) så till helgen blir det en riktig gormet middag med hemmagjorda klyftpotatis, sparris i bacon, nått gott kött och sås, stekt svamp och kanske ungsrostad palsternacka till :) vet dock inte vilken sås eller vad för kött, men de ska jag nog komma på ;)

Däremot vet jag inte va jag ska laga imorgon. Det återstå och se :)
God natt på er. Pusspuss <3

Av Alexandra Ekdal - 2 oktober 2012 10:13

God morgon på er :) sitter i soffan och har precis ätit frukost :) så nu sitter jag och kollar på Grey's innan jag ska åka till jobbet..

Igår va jag ledig. Eller ledig och ledig, jag va barnvakt på morgonen. Så det va bara te att gå upp klockan 7 och upp och väcka K & W :) tur man har stina. De räcker att släppa in henne i deras rum så hoppar hon upp i sängen och börjar nosa på dom :) så när dom hade gått upp och kevin fått frukost tog jag ut stina på en väldigt kort rund och gick sedan in och skicka kevin till skolan och göra klar Wilma.. Sen köpte jag frallor och köttbullar och en burk rödbetssallad och gjorde goda frallor till frukost :)

Sen blev det en längre runda med Stina :) sjukt mysigt att ha en liten vovve :)
Efter det så åkte jag till gekås och pratade med dom på 3 och dom krånglade till de som satan. Men nu funkar 5:an och inte fyra . Vilket e bra.. Sen handlade jag lite och åkte hem.
Plockade i ordning och dammsugade av och lagade mat. Sen åkte vi till getås och kollade på filmen från helgen. Satt med världens leende nästan hela tiden :D
Nä nu ska jag fixa de sista innan jag ska åka :)
Bilder från helgen :)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards