Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 7 oktober 2012 20:22

Nu blir de film mys i sängen :) Man on a ledge .
Handling;
Vågar du ta nästa steg? Den förrymde fången Nick Cassidy står plötsligt högt upp på en avsats på en skyskrapa i New York. Kommer han att hoppa? På nolltid har Nick fångat hela stadens och alla mediers uppmärksamhet. Och medan alla tittar upp, ser ingen den utstuderade kupp som äger rum på andra sidan gatan. Hänger dessa båda händelser ihop? Kommer polispsykologen Lydia sanningen på spåren? Och har Nick i själva verket en helt annan agenda? Dansken Asger Leth tog filmvärlden med storm med sin debutfilm "Ghosts of Cité Soleil". Nu är regissören tillbaka med en superintensiv kuppfilm där nya vändningar och suspekta sammanvärjningar lurar bakom varje gathörn!

Så vi får väl se om den e bra. Kan ju hoppas de :)
Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 7 oktober 2012 10:49

Har en riktigt mysig söndags frukost helt för mig själv :) sitter i sängen och kollar på Ronja Rövardotter och äter dubbelmacka och apelsinjucie :) sååå gott :))
Sen blir det nog städa faktiskt :)
<3

Av Alexandra Ekdal - 7 oktober 2012 10:01

God morgon :) har ni sovit gott? Det har jag men vaknade bom tät i näsan och knappt nån röst kvar. Det är inte lika kul dock :( men just nu ligger jag i sängen och kollar på tv! Blir nog lite pyjamas dag idag! Har inte tänkt göra någonting fantiskt. Rätt gött. Dock måste jag städa så om jag orkar så blir det till att städa sen bara..
Puss så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards