Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 9 oktober 2012 15:41

Hej på er =) Hoppas allt e bra med er :) Jag har haft en riktigt slapp dag idag alltså.. Vaknade vid 9 första gången och vände på mig och vips så va klockan 11 ;) Hehe =) As gött att sova. Man får ju passa på när man väl är ledig.

Annars har jag inte fått gjort mycket idag. Diskat och kollat igenom lite bilder =) Ska börja på en julklapp snart nämligen :)

När jag satt och kolla igenom bilder i mitt fotoalbum så fick jag syn på ett kort på mig, min syster och våran farfar. Och kom underfund med att våran pappa är så sjukt lik våran farfar.


Nu kommer snart B hem och då ska vi åka till Gekås och handla :/ Lite tråkigt på min ledig dag. Det fanns ingen dag som passade mer än idag.

Nu ska jag välja ut lite bilder till julklappen =)
Puss & Kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards