Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 6 oktober 2012 22:46

Ligger och kollar på Liar Liar efter att ha kollat på sista GP tävlingen i Speedway, Lindbäck vann denna del tävlingen medans Chris Holder vann hela GP :) nu förstörde jag säkert för nån!
Och helt underbart att hör nationalsången på tv :) drömmer sig tillbaka Ullevi i sommras när alla jublade när Fredrik Lindgren vann! Fan vilken känsla alltså:)) Hoppas de blir nästa år med ;)
Nu ska jag och min onda hals sova !! Tagit min dunderkur..
Puss & god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 6 oktober 2012 17:20

Det va en snabb smärtfri dag på banan :) allting flöt på kanon och Attans bevisade att vi kan oxå ;) Morgan vann semi och blev 4:a i super :) mer om det på http://attansracing.blogspot.com ikväll :)
Nä så det va rätt gött, och nu har vi fått i oss lite mat, köpt godis, hyrt film och köpt alvedon till mig ;)) känner att de börjar gå ur kroppen nu igen, näsan tätnar och tröttheten slår in.. Helt sjukt att de kan va sån skillnad.

Och när vi stod på hemmakväll va jag sååååå nära på att köpa en godispåse! Och den hade blivit STOR! Fattar inte att man kan vara sugen på godis efter 6 månader??? Har ätit 1 ruta marabou mjölkchoklad och mörk choklad men de e inte samma sak tycker jag. Men det är ju helt vrikat !

Jaja, ska bädda ner mig när jag kommer hem. Börjar bli åksjuk på dessa jävla vägarna.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 6 oktober 2012 08:35

God morgon på er! Mår inte bättre men vädret verkar bli fint så vi satsar på en dag med folkrace ;)) proppat i mig alvedon, ipren, mucoagin och nässpray ;) tror jag ska klara mig ! Har med mig halstabletter, ipren, nässpray lch mucoagin ;) blir det inte bättre får jag kolla de på tisdag när jag e ledig.. Ingen lust alls, för jag vet knappt vilken vårdcentral jag tillhör. Så bra koll ha jag :P
Får la se om jag slänger in nått mer inlägg under dagen :) kan försöka!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards