Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2012 23:01

Ligger jämte min snarkade älskling och kollar på masterchef! Bara älskar matlagningsprogram :))

Dagen gick ganska fort idag faktiskt :) alltid skönt när den gör det. På vägen hem kom det massa tankar.
Varje gång jag ser den starkaste stjärnan på himlen så tänker jag på min mormor<3 saknar henne så otroligt mycket och hon drogs ifrån oss alldeles för tidigt :( Men jag vet att hon är på en plats där hon sitter och tittar ner på oss och ser till så inget illa händer oss! Och det bästa av allt, hon lider inte mer:( det är trots allt snart 6 år sedan du lämnade oss och varje gång jag tänker på henne så kommer tårarna! Det är så tomt utan dig <3
Mormor jag älskar dig och saknar dig över allt annat <3

Gud va känsligt allting blev nu:(
Nu ska jag försöka sova! Ledig imorgon och har lite att göra!
Puss på er alla där ut och ta hand om varandra, en vacker dag kanske den man älskar mest försvinner fortare än vinden <3

Av Alexandra Ekdal - 10 oktober 2012 09:42

God morgon på er :) sitter just nu och äter frukost! Dubbelmacka med ost, skinka och gurka. Äppeljuice, vindruvor och klementin;) hyfsat nyttigt iallafall ;)

Igår va vi ju på gekås, och som vanligt blir det aldrig billigt när man är där. Men nästan allt va behövligt ;) kanske inte alla chips B la ner i slutet ;)
Men köpte en jättefin ram som vi ska ha ovanför sängen :)

Och nu på morgonen när jag gjorde frukost såg jag att de har varit frost i natt >< det är inte helt okej. Så nu är väl vintern på väg :( usch !

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Grey's anatomy.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards