Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 16 oktober 2012 21:24

Detta gjorde jag alltid när jag va liten :) nu gör lillasyster det :) fingervirka!

Av Alexandra Ekdal - 16 oktober 2012 20:32

Satan så trött jag är nu. Helt jävla sjukt. Efter jobbet så åkte jag hem till morbror med familj. Och myste med finaste Kristoffer :)) han fick äta själv, ris och kyckling. Ni kan ju tänka er hur där såg ut ;) rent va de INTE ;) haha:)
Sen tog han några steg utan att hålla i något! Så skulle vi få han till att gå mer men det va inte lika kul ;) haha.

Sen blev det lite panik hem. Va tvungen att gå ut med Stina, sen åkte jag och köpte mat. Så nu ska K snart sova och även lilla fisen.
Så jag lär väl somna i soffan.
Hörs imorgon :)
Puss & kram <3

Av Alexandra Ekdal - 16 oktober 2012 09:17

Hej på er! Denna dagen började väl lite sisådär.. Vaknade klockan 7 och jag skulle börja kl 7. Och det va inte lika kul. B försov sig oxå. Så det blev lite brottom om man säger så! Men jag va på jobbet 07.35 Så det är fan starkt jobbat ;)) så nu sitter jag och varvar ner och äter frukost! Ska snart iväg på ett möte med facket.. Får la se hur det slutar. Men en kollega sa att det skulle vara intressant för mig och att jag inte behövde oroa mig ;) det är ju alltid positivt:)

När jag har slutat ska jag hem till min morbror och lämna vantar till min lille kusin ;) sen ska jag hem till mamma och passa dom små fisarna :)
Och då blir det till att ta de lugnt :)

Puss så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards