Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 oktober 2012 20:20

Måste ju erkänna att Sias chokladglass är 100 ggr godare än GB , har alltid älskat GB glass men när det kommer till chokladglass så vinner Sia med häst längder!
Och resten av kvällen består av Harry Potter och data ;) älsk är tröttis :))
Och jag har fått i mig dunder kuren ;)
Puss & trevlig kväll :)

Av Alexandra Ekdal - 5 oktober 2012 18:57

Gaaaah jag som inte ville göra mer efter middagen blev jag tvungen att vika tvätten varför???? Jo för att den där satans jävla tvättställningen rasade ihop :@ jävla ***** SKIT!! Det är fan andra som rasar på 2 år... Åååååh, så på måndag är jag illa tvungen att köpa en ny..

Av Alexandra Ekdal - 5 oktober 2012 14:59

Sitter och fikar på jobbet. Sen e det en timme kvar tills man tar helg! Så gött! Helgen kommer nog bestå av folkrace och städ hemma. Sen får vi se :) hoppas på att må bättre imorgon. Tog två alvedon, en ipren och en mucuagin (stavning???) sån för halsen som bedövar hela käften ;)) funkar kanon:)
Nä nu måste jag snar gå. Puss på er <3

Saknar mina fina <3

Av Alexandra Ekdal - 5 oktober 2012 06:22

God morgon på er som har en bra morgon. Jag har sovit hur dåligt som helst i natt och hade gärna sovit mer. Halsen är värre och jg har vaknat flera gånger för jag har trot att jag skulle försova mig, eller att klockan har ringt. As jobbigt. 00.56 vakna jag första gången, sen 04.15 ca.. Har varit genom svett, så får se om det blir folkrace för mig imorgon. Behöver få sova ut..
Nä nu måste jag göra mig klar för jobbet. Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards