Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Alexandra Ekdal - 24 februari 2015 10:09

Hej på er :) sitter i soffan hos mamma och är sjukt trött. Mamma sover, hunden sover å jag äter frukost. Kornflaks , mjölk och jordgubbssylt ;) snart ska jag packa ihop mina grejer och åka hemåt! Måste komma på nån middag idag med. Varför är det så sjukt tråkigt å komma på det?
Jaja, sjukt sugen på tacos men får väl ta det på fredag ;)

Imorgon ska jag, M och C till Göteborg :D mysfrukost hos M sen tåget upp till Gbg , bio och käk på Hard Rock Cafe :D
Bra dag helt enkelt :) å det ska bli så mysigt :)

Ska kolla på greys en stund , typ första säsongen ;) Missar ju btw det imorgon, har liiiiiite panik men jaja, bara å vänja sig ;) köper ju ändå boxen sen ;)
Nä hörre ni nu ska jag smälta den jätte avancerade frukosten stund innan jag ska åka ;)
Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards