Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Alexandra Ekdal - 8 februari 2015 18:34

Jag har precis läst ut Åttio Dagar Gul . Hmm , ja vad ska man säga? Den va bra, snuskig och ju närmare slutet jag kom desto mer ilska växte i mig. Vissa kapitel blev för mycket. Men jag måste verkligen läsa fortsättning. Men om jag ska jämföra denna med Femtio Nyanser av Honom så är ju femtio nyanser 1000 ggr bättre. Den e väldigt mild i språket, om jag inte minns helt fel, jämför med denna för denna är väldigt grov i språket.
Men femtio nyanser blev man kär i, den handlar ju om utvecklingen av ett par och denna vet jag inte riktigt än. Men tror fortfarande jag kommer rekommendera Femtio nyanser ändå!
Så ikväll ska jag börja läsa Åttio Dagar Blå tror jag nästa heter. Så får vi se om den håller måttet ;)
Nu har Bobby kommit hem igen så får la se om det blir nån film nu innan Gotham :)
Puss

P.s det står romantiskt på omslaget men jag hittar tyvärr ingenting i boken som är romantiskt! Men det är nog från person till person..

Av Alexandra Ekdal - 8 februari 2015 12:29

Nu e det ändring i det här hushållet! Och denna gången hoppas jag att det håller! Jag har precis kört ett 45 minuters pass på vårt Wii fit. Det blev boxning, balans, rockring, några yoga övningar och lite kondition!

Dock upptäckte jag att man inte ska göra yoga efter intensiv boxning för man e helt slut och jag hade svårt att hitta balansen.
Nu funderar jag på om jag ska slänga i mig lite frukost och sen klä på mig massa kläder och sätta mig en stund på altanen innan solen försvinner!
Hörs sen . Puss
Haha ni får stå ut med lite fula bilder ;))

Ovido - Quiz & Flashcards