Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2015 18:04

Nu är vi på väg till Svenljunga för att simma . Idag blir det bara simning och ångbastu! Så skönt.. Sen ska vi handla lite efter.

Mamma fyllde ju i söndags och vi va ju på dop så vi kunde inte fira henne då. Så idag när hon låg å sov så åkte jag till Lassabacka och fixade lite grejer och sen åkte jag till blomsterlandet och köpte en blomma till henne. Blev en as cool orkidé som jag nästan blev avundsjuk på, ingen vanlig brudorkide utan nån annan sort. Så här ska, bör, blommorna se ut när den blommar.

Så jäkla häftig och jag hade mer än gärna haft en sån hemma :)) men jag har inte riktigt plats med mer blommor just nu så det hade varit as bra om vi hittar ett hus snart så jag kan fylla det med massa finna orkidéer :D hade ju varit drömmen asså!

Precis innan jag åkte så va jag uppe och kollade på mammas orkidéer som hon har i Wilmas sovrum. Sen la hon sig i Kevins säng och lilla vovven va inte sen på att följa med ;)

Haha sötaste! <3

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2015 15:02

Jaha, nu e det dags att lämna Varberg för denna gången ;) men jag e väl snart tillbaka kan jag tro :)
Nu ska jag spela färdigt wordfued med mamma innan jag ska åka. Första stoppet blir i Ullared och Netonnet!
Hörs puss!

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2015 08:39

God morgon! Nu har jag börjat piggna till, trots att jag har varit vaken sen 6.45 typ. Gjorde frukost till dom små skickade Kevin till skolan och sen hjälpt Wilma med att klä på henne, inte lätt å klä på sig med ena armen i gips ;) sen gick hon till skolan.
Har tagit en lite längre promenad med vovvisen, svin kallt och snöar. Tur man kan ta mammas vinterjacka när min egna hänger hemma i Mjöbäck ;)

Lite senare ska jag till Swedol och rusta och sen får vi se när jag ska dra mig hemåt.
Men snart blir det frukost :)
Puss

Gick bananas på wilmas gips igår ;)

Ovido - Quiz & Flashcards