Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2015 19:29

och slapp i soffan :) Nu har vi fått i oss mat och sitter nu i soffan och slappar och snart är det Sveriges mästerkockar, sen e det Greys :D wiiihoo!

Hittade inte så värst mycket i Ullared idag , blev lite papper på panduro och sen inget kul på gekås! Massa mat typ ;)

Imorgon ska jag som sagt simma, handla och baka ;) och komma på nån mat. Det är det värsta som finns , komma på middagar varenda jäkla dag :/ Har ni tips, gärna husmanskost liknande , så kommentera för Guds skull!!

Idag blev det iallafall schnitzel och pommes! Hemmagjorda såklart ;)
Sjukt stora blev dom. Och goda ;)

Nu ska jag kolla på tv:)
Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2015 11:43

Snart ska jag åka till den stora metropolen Ullared :) ska dit med Ellen och vi ska för en gångs skull kolla i butikerna utanför och sen blir det en sväng på gekås med! Måste handla lite.

Ikväll börjar Greys Anatomy :D som jag längtat!! Weei! Och innan det är det Sveriges mästerkockar ;)
Perfekt kväll.

Nu måste jag snart åka!
Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards