Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2015 20:59

Vi sitter och kollar på Ninja Warriors Sverige, det är faktiskt roligt. Det roligaste är ju helt klart när dom klantar sig big time!
Så det är ett tips om ni har tråkigt en torsdag kväll. Så torsdagar kl 20 på kanal 5.

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2015 18:29

Hej på er, sitter i soffan mätt och belåten och kollar på Lyxfällan. Blir så irriterad på folk som säger att dom gjort allt för att fixa sina skulder men i själva verket inte gjort ett satans skit! Varför kan folk inte bara ta sitt ansvar?? Har du inte pengar till att köpa den nya telefonen eller en ny dator eller tv eller vad fan du nu tänker köpa , ge fan i det då! Spara pengar i några månader och köp det du så gärna vill ha. Igår gick ett avsnitt och jag tappade bokstavligt talat hakan. Den personen hade 1,3 MILJONER i skuld till trafik föreningsförsäkring. Bara för att han inte hade ställt av gamla bilar som va skrotade och som va sålda å allt va det va. Patrik som är en av programledarna tappade oxå hakan och fattade verkligen hur fan det gick till.. Blev helt ställd när jag såg det.
Nog om det.

Idag va jag å simmade med Ellen :) 40 minuter simning sen en stund i ångbastun och sen bubbelpool :)

Nu i eftermiddag så har jag städat alla köksluckor! Inte för att det blev så värst rent ändå men bättre än innan. Kan ju inte se ut som ett sunk hus när vi ska ha gäster på lördag :)

Sen blev det fisk, kall sås och potatis. Blev en gnutta för mycket vitlök i såsen bara ;) så min käre pojkvän kommer väl halvt dö när han kommer hem ;)

Imorgon är det jobb som gäller! Hela dagen till på köpet. Sen ledig en vecka till ;) haha!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2015 09:58

För er som inte visste det ;) God morgon förresten :) Hoppas ni har sovit gott? Det har jag , men det gör jag ju till 90% oxå :) ligger dock kvar i sängen fortfarande , ska strax gå upp å göra frukost och packa simkläderna. Ellen kommer vid 12 å då ska vi åka :)

Sen får vi se va denna dagen bjuder på! Bobby ska iväg ikväll så troligtvis blir det iallafall potatis, fisk och kallats till middag. Så sjukt gott och man får passa på när han inte är hemma :)
Nu måste jag gå upp! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards