Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2015 18:59

Nu i eftermiddag har jag gjort 2 bokmärken helt till mig själv :)
Gjorde ett i rosa och ett grön/blått/silver :)
Dålig bild på det gröna men typ så blev det :) väldigt simpla men jag är nöjd. Less is more :) tycker jag :) vill inte ha massor av grejer blir lätt lite för mycket .

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2015 13:13

Jag har precis suttit ute i solen i 45 minuter! Och innan det tog jag en promenad upp till sjön. Snor-hal backe upp men jag tog mig upp , ner va inte lika roligt, men jag överlevde inga brutna ben ;)
Såg att mina fräknar börja komma fram nu när jag har suttit i solen :)

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2015 11:46

Min utsikt just nu:

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2015 10:19

God förmiddag! Eller ja egentligen är det ju bara morgon ;) men jag ställde klockan på 9 för att inte vända dygnet helt. Så jag har hunnit köra ett 7 minuters intervallpass , sjukt jobbigt med tanke på att jag har galen träningsvärk sen igår.

Ja , vad ska man göra idag då? Tänkte faktiskt ta en promenad upp till sjön & sen gå å handla. Väntar dock en lite stund till för det är frost ute , solen lyser men tänkte den kunde tina upp asfalten lite så det inte är snorhalt!

Sen får vi se :) vad dagen bjuder på :)
Ha det bra så länge :)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards