Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 30 november 2013 18:45

Igår gjorde jag iordning min adventslåda. Tyckte den blev fin trots att det bara är värmeljus ! Vem säger att man måste ha blockljus? :) Nä så jag kör på denna stilen i år :) Kul å variera sig.. Jag tyckte det blev bra, det ska sättas dit en tomte med, men seriöst, så är det liiiite för tidigt att ta fram dom nu ! Så jag väntar typ 1½ vecka iallafall :)


     


Jag gillar faktiskt julen mer än vad jag tror. Men jag tror samtidigt att det är för att man blir mer å mer vuxen ;)

Men det är mysigt, nu känns det som att det bara är en sak som saknas.. Å det kan väl nästan flera av er räkna ut :)


Nu blir det snart sängen. Puss och kram !

Av Alexandra Ekdal - 30 november 2013 18:14

Nu sitter vi mätta och belåtna i soffan och kollar på Narnia Prins Caspian. Faktiskt mysiga filmer. Förra lördagen va det den första och nu andra :)
Tänkte slänga in lite bilder från dagen. Mamma undrar varje gång jag e hemma om hur det ser ut i hemma hos oss med tanke på att hon e en perfektionist ;) Alltså är det aldrig stökigt eller massa grejer framme, å skulle det vara så att det ligger framme grejer så ligger i det i ordentliga högar så det inte ser stökigt ut ;)

Så mamma, så här ser det du hemma hos oss när det inte är städat!

Första bilden e före och andra efter ;)

Sen e det våran garderob, och köket ;)

       


Men nu e det städat och snyggt. Jag e redo för advent och ja.. Julen kan snart komma. Onsdag e det shopping som gäller med Ellen och efter det kan jag börja slå in julklappar :D Som jag har längtat ^^.

Förra året började jag slå in julklappar den 26 oktober :O Det va liiite väl tidigt.

Nää nu måste jag hämta en tröja för här e kallllt.. Puss och Kram :)

Av Alexandra Ekdal - 30 november 2013 14:45

Skrynkliga julgardiner är uppe, ljusstakar uppe, tvättar, å har hållt på , nu e det bara ett skåp i köket och dammsugning kvar sen skiter jag fan i detta ;) har ju fått städat sambons garderob och walking closet och massa annat.
Så nu orkar jag snart inte mer. Jag e ju faktisk ledig oxå!!

Puss på er

Av Alexandra Ekdal - 30 november 2013 10:52

Goood morgon :)) hoppas allt e bra med er :) vaknade på bra humör och känner mig utvilad *tumme upp för det* lite tät i näsan men det får gå. Jag har överlevt värre grejer ;)

Nu ska jag strax gå upp å blrja fixa, hör hur sambon e på väg å åka nånstans , kan jag dra på musik å greja ;) tror inte ens han vet att jag e vaken xD

Nä nu börjar det klia i fingrarna så nu ska jag gå upp :D
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards