Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 25 november 2013 23:16

Nu ska jag sova! I morgon e det jobb 7-16 sen troligtvis garaget å fixa lite. Vi fick ju hem massa grejor i helgen som ska rensas å fixas.
Men nu ska jag sova så jag orkar med å jobba 4 dagar denna veckan ;) sen en ledig helg med massor av julfix å grejer :) MYS! Äntligen typ ;)

Sjukt nöjd med alla mina köp idag! Längtar till usa då jag typ får använda dom! Vill inte använda dom innan , löjligt jag vet men kul å ha lite nya kläder när man är där..

Nu e det dags å sova!
Natti natti <3

Av Alexandra Ekdal - 25 november 2013 19:40

Landat i soffan efter en lite road trip:) dagen började med att min älskade sambo ringde mig halv 7 imorse och bad mig kolla om hans nycklar satt i dörren. Det gjorde dom som tur va inte. Fick världens julkänsla när det va mörkt ute och svin kallt. Tänkte först att jag skulle vara vaken å tända ljus och sätta på en film. Men ångrar mig ganska fort och gick och la mig igen ;)

Vaknade kl 9.30 när klockan ringde så betalade räkningar, kollade på greys, gick och duschade, packade lite grejer, slängde i mig frukost. Åkte ner till Varberg å hämtade Kevin och åkte till tandläkaren.
Efter det åkte vi och hämtade lilla Wilma så drog vi till IKEA och lager 157 :D

På lager 157 köpte jag 3 tjocktröjor och 2 mössor ;) gick på 400 ;) billigt tyckte jag :)) sen hittade jag lite andra grejer på ikea gick bara 200 typ ;) så ganska billig dag trots allt ;)

Sen har vi mobbad lilla Stina för hon har haft en böld under ögat å den har sprukit nu så hon tycker inte riktigt om oss just nu :( tycker synd om henne..

Nu ska vi kolla på tv. Om nån timme ska vi hämta mamma..
Puss och kram

Tydligen jobbigt å åka bil ;)

Ovido - Quiz & Flashcards