Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 26 november 2013 21:52

Idag är en dag som vi alla önskar aldrig skulle komma. Idag för 7 år sedan försvann en mycket viktig person från våra liv! Idag är det 7 år sedan våran älskade fästmö, mamma, mormor och nu farmor försvann från jorden. Cancern besegrade en av dom viktigaste personerna i våra liv! Alldeles för tidigt tog du i från oss!
En helt underbar mormor som hade blivit en helt fantastisk farmor till världens sötaste Kristoffer.
Det enda positiva är att du slipper lida. Men vi lider för att du inte är här
:(
Jag saknar dig och älskar dig lika mycket nu <3

Av Alexandra Ekdal - 26 november 2013 19:55

Sjukt trött. Har haft en hund vid fötterna hela natten så har knappt kunnat röra mig.
Efter jobbet köpte jag lite julklappar åt mamma.

Sitter i soffan hos mamma å saknar min pojke! Inte sett honom sen i söndags kväll å slutar 20 i morgon, 19 på torsdag och 20 på fredag och sen ledig helg!! Längtar! Ska ta fram massa advents mys och städa å göra julkort och mysa massa med min älskling!
Nu sitter vi å kollar på halv 8 hos mig..
Bli massa soffhäng idag. Helt sjukt trött i kroppen!

See ya ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 26 november 2013 09:29

Kvällen slutade ju på ett väldigt spännande sätt igår! Jag å mamma ligger i sängen å så frågar mamma om jag hör hur stina andas. Jag bara nä hör bara fläkten. Sen va det tyst typ 5 minuter sen hör vi ett billarm, jaja normalt tänkte vi. Men det hördes ändå inte så tydligt som det brukar göra. Så manma går upp och sen hör jag bara " DET BRINNER JUUU!!!" Så jag flyger upp ur sängen å ställer mig å kollar sen kutar vi upp på kevins rum å står och kollar där i typ 20-25 minuter! Tills dom fick släckt bilen. Sjuuuukt spännande!

Nu ska jag fortsätta äta frukost och va social ;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards