Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 18 november 2013 21:43

Idag är det inte vilken dag som helst! Utan idag för 7 år sedan blev det jag å han! Kärleken i mitt liv! För 7 år sedan satt vi i Stefans soffa i hans hus å festade med massa folk.
Helt sjukt va tiden går fort! 7 år.. Vart har dessa 7 åren tagit vägen? Någon som kan förklara det för mig? För jag vet inte.
Men jag kan ju med säkerhet säga att det har varit helt underbart men oxå att det inte har varit en dans på rosor!
Men vad är ett förhållande som bara är lätt hela tiden? ;)

Men dagen har varit bra. Började med att kolla klart på säsong 3 av pretty little liars :D galet bra! Längtar till säsong 4 men det lär väl dröja!
Sen åkte jag till jobbet va i butiken hela dagen. Tur Malin å Becka jobbade! Då gick dagen fort ^^,
Sen åkte jag till ica å köpte blommor till mitt hjärta :))
Kom hem å då har han gjort ägg å räkmackor , min fina älskling! Så gott. Så nu ligger vi å myser framför Fast and Loud :)


Puss och god natt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards