Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 27 november 2013 22:31

Shit vilken dag! Har suttit i kassan hela dagen å har verkligen haft å göra hela dagen. Helt galet vilket tryck det har varit. Det är liksom onsdag å det kändes som en fredag eftermiddag typ. Helt galet ;) men bra för oss som jobbar där, bonus i all ära ;)) så shoppa på!

Å jag var bara tvungen å klippa en nagel i kassan innan tror ni inte naglen flög ner rätt i bhn å låg där tills jag fick rast = 2 timmar, förstår ni huuur mycket de skaver å man kan ju inte direkt känna efter å ta bort naglen heller >.< sjukt irriterande!

Hade en kund i dag med som troligtvis var student fattade jag det som, hon frågade mig om hon skulle ha påsar och jag svarade ja det kan ju vara bra om du ska ha nått å packa i. Efter det frågad hon om man skulle betala för dom eller om det ingick i priset :S då flabbade jag lite för mig själv, sen när ingår en påse i priset?! Hmm, typ aldrig?

Nu ska jag sova! Hörs imorgon fina ni!
Puss och kram. Sov gott!

Snygg bild på mig å Stoffe <3

Av Alexandra Ekdal - 27 november 2013 12:05

Nu har jag lunch, usch.. Blev nästan kräkmätt! Käkade liksom frukost för 2 timmar sen, har jobbat 45 minuter å sen har rast = INTE KUL!
Det suger.. Men sitta i kassan e ju kul ;) får väl se det lilla positiva i det hela.

Dagens lunch blev en kyckling å broccolipaj.. Liten å såååå mättande så nu mår jag som sagt nästan dåligt!

Får la se om jag hinner titta in sen ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 27 november 2013 09:20

Hej, hoppas alla har sovit gott?! :) det har jag, fram till jag upptäcker att jag har en vovvis vid fötterna igen >.< men det gick bra.
Nu ska jag och mamma åka å pumpa saaben och sen köpa färska frallor ;)

Hann aldrig skriva klart men man fick ju helt klart lite folkracefeeling när man står å pumpar däck tidigt på morgonen på en gammal saab 900:a ;)
Mamma e inne å handlar och jag vill bara hem å äta! Är as hungrig så det ska bli gott med färska frallor!

Hoppas vi hörs sen ;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards