Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 12 november 2013 17:26

Hej hallo.
Läget? Jag mår fint, sjukt trött men, det är så när man jobbar, jobbar, jobbar och jobbar. Nu till helgen är det min första helt lediga helg sen i augusti. Har alltid haft någonting inplanerat varenda helg. Och nu är jag glad att jag inte har det. Trots att det kliar lite i fingrarna med att åka till IKEA å köpa lite julgrejer ;) men det får nog vänta, om jag ens åker dit dvs. Vi får se :)


Igår passade jag Stoffe hemma hos mamma efter att jag hade varit på massage :) Sjukt skönt med massage asså, efter massagen så gick jag upp till Hår & Häpna och beställde klippning och slingning. SÅ nu ska man äntligen bli snygg i håret oxå.

Sen hämtde vi Stoffe på fsk. Snutten låg och sov när vi kom.  Men det gick så bra så :) han fattade nog inte riktigt vad som hände, men han blev piggare sen och då lekte vi med bilar och kollade på simpsons :)


                 


Älskade Stoffe och Fina Wilma <3

Ovido - Quiz & Flashcards