Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Alexandra Ekdal - 16 november 2013 21:50

Galet bra serie , seriöst är inne på skiva 4 nu och började i torsdags ;) kollade ingenting igår så idag har jag kollat på 2,5 skiva ;) tycker det är en bra belöning efter att ha röjt och stödat massa idag!

Dock ingen vidare social lördagkväll , jag ligger i soffan å kollar PLL och Bobby ligger i sängen å kollar på Band Of Brothers ;) tror faktiskt det blir sängen snart!
Det är ju en dag imorgon med ;) haha! Fixa med lite papper å dylikt.

Puss och kram. Ha en bra lördagkväll :)

Av Alexandra Ekdal - 16 november 2013 11:48

Ja jag har nästan precis vaknat! Sjukt gött måste jag ju säga! Igår började jag ju på en riktigt städdag. Hela hallen är fylld med skräp som ska slängas. Köket e snart färdigt, ska dammas, diskas, dammsugas och tvättas golev, eller det ska ju typ hela lägenheten. Här ska tvättas, bytas lakan. Ja typ allt som ska göras vid en stor städning ;) just nu känner jag inte alls för att gå upp. För det första måste jag rensa altanen på allt skit och sen kan jag åka upp å slänga all skit. Sen kan man typ börja städa!

Egentligen vill jag börja julpynta men det är liiiite väl tidigt. Har en sambo som inte direkt är en riktigt julfantst! Så det får bli om ett tag :)

Nä nu ska jag dra på mig lite kläder. Tror inte grannarna uppskattar om jag går ut i en vit morgonrock med rosa och röda rosor på ;)

Hörs kanske senare :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards