Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 22 februari 2010 15:36

Jaha, i lördags va det fest ;) Team Attans Racing ;) MOahahaha.. Kul va det och kom fram till en del med :P Bland annat att jag ska bli webmaster på hemsidan tillsammans med Daniel ;) Bra team xD Alla blev fulla, väldigt fulla, och glada   Hahah :D Vissa av oss åkte hem väldigt tidigt, nej det va inte jag ;) Men skoj som fan va det :D Vi va tre pers som delade på en 70 baileys ;) Det ni .. Det tog nog ca 1½ - 2 timmar så va den slut xD hahahaha.. Och igår mådde man verkligen som man förtjänade.. Usch!!  Martin hällde ut en hel grogg på heltäckningsmattan och jag satt och skratta så jag kunde knappt andas och knappt röra mig xD Hahahahahahah.. SKoj som fan :D

Bilder kommer när min strömsladd till datan dumpar ner på posten!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards