Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2010 23:36

Idag har jag haft en underbar dag :)

Vaknade vid kvart i tolv. Gick ner och möttes av en glad liten Alma :) Sen vid två hämtade jag min lilla Frida i skolan. Så åkte vi ner till stan och kollade lite :) Det va mysigt :) har inte träffat henne sen nyår :/ Inte så roligt.. Men det va trevligt :) Åt en god kycklingpanini på Ströget. Sen körde vi ner mamma till jobbet. Sen åkte vi ner till stan en sväng igen.

Senare på kvällen blev det folkracemek :D Alltid lika kul :D Speciellt nu när man har fått lära sig lite nya grejer =) alltid roligt :) Så nu kommer lite bilder. Och nu ska jag gå ner och hämta mina kort och kanske äta en köttbulle eller nått. Är VRÖLhungrig. Har inte ätit sen typ halv tre. Nu kommer lite bilder från garagekvällen ;)


  Slipa bort lite färg och dylikt ;)

Vårat älskade team :) Attans Racing :D VIsst är jag bra på att måla xD NOOOOT!! 

Morbror svetsar :)

Den kan nog bli fräck när den kommer i rätt färger ;)    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards