Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2010 18:03

Så då har man ätit julmat idag med.. Hmm suck! Men det gick ner det lilla man åt! Dock fick man stänga av öronen om inte ville höra massa bebis prat eller om man inte hade lust att lära sig och renovera ett hus för tillfället. För det va tydligen dagens samtalsämne! Suck! Jaja, jag lever ju nu så det löser sig nog!!   

En sak till JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!!!!!!!! Sol, värme och folkrace kan man önska sig nått mer? ;)


Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2010 11:25

Jaha, idag va det då lilla jul. Vilket jag inte är så storm förtjust av men det funkar la säkert ;) Fia och Junior är redan här med deras lilla Vovve Izzy =) Och sen kommer Britt och Kenneth, Stefan, Eveline och Sofie. Hmm..

Annars idag händer det nog inte så mkt.

Funderar på att åka hem senare. Inte så skoj att höra av sin egen pojkvän att man är lat bara för att man inte orkar gå ut och gå direkt när man har vaknat näst intill. Plus att man har mensvärk så man tror att hela jävla magen och allt annat bara ska sprängas.

En sak är säker. Ni killar har det så förbannat lätt alltid. Medans vi tjejer ska ha mens 1 jävla gång i månaden. Ni vet fan inte hur jävla jobbigt det är. Jag blir så trött när killar säger att vi tjejer alltid har det lätt. Det har vi fan inte. Så börja för fan att tänka om. Och tänk innan ni pratar! Det är ett jävla bra tips!!!

Kollade på Austrailia igår kväll.. En bra och sevärd film tycker jag! Men den e lite seg på sina ställen. Men sevärd är den verkligen!

  


Kollade även på "I taket lyser stjärnorna" Det va näst intill en riktigt jävlar lipar film. Fy fan. Men bra som fan va den! Rekomenderas stark!!


  


Ne nu orkar jag inte sitta här mer för då är ja ju lat...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards