Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2010 21:50

Idag har det varit den tråkigaste dagen i mitt liv tror jag! Börjar med att gå upp klockan 9 för att åka till ams. Men bilen startade inte så Mikael fick köra ner mig. Och det va SKIT tråkigt, på ams asså. Sen åkte jag hem och försökte få igång helvetes bilen. Gick inte. Så sket i det och gick in. Satte mig vid datan. Sen ringde vävve och sa att han hade fått tag på en luftmassemätare. Men förmodligen va det inte det som va felet. Utan det är hela bilen i sig som är felet. Sen bankade vi lite på bilen och den ville fortfarande inte starta. Så den satans jävla cp bilen gjorde så att jag inte kunde träffa min älskling i helgen :( När det är alla   dag och allt >.< Blir såååå irriterad. Så nu sitter jag här i soffan och kollar på Solsidan med mamma och Mikael. Skoj?? Nej inte när man kunde legat jämte sin älskling under ett mysigt täcke och kollat på film..... Men får ju vara med han i 10 dagar   Det gillar jag. Men nu ska jag kolla färdigt på solsidan och sen ska jag lägga mig och kolla på Las Vegas ;) Säsong 2   

Puss puss på er<3


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards